Wednesday, December 16, 2009

Kunjungan 9W2WZA dan suaminya 9W2WNA serta keluarga
ke wilayah Gua Musang Kelantan

Upacara memotong kek harijadinya yang diraikan
bersama rakan Ham di Gua Musang
9W2WZA dan anaknyo

majlis penyampaian cenderamata

antara rakan ham yang menyambut ketibaan mereka
Bang Fendi serta Bang Mi
Guano gelap ni bang Manaf

9W2WNA
from dungun Trg

alunan suaranya dapat di dengar di Repeter Larkit
memancar terus dari Basenya di Dungun

audio WNA belum kedengaran lagi

bersama abang Mat di Cameron Highland

Kunjungan mereka di musim tengkujuh
jadi pergerakan terbatas

keluarga bahagia
"aku pelukmu"

"mu peluk aku"

Ustaz Jii


Restoran RMW tempat persinggahan di GM

berposing hingga ke pagi

menghilangkan kepenatan bersama rakan2

rakan2 yang setia bersama

majlis tetap meriah walaupun di dalam Bah



cenderamata tanda kenangan






Ucapan terima kasih yang tidak terhingga

ikan kelah di stesen KTM Gua Musang

bersama TTQ

"Wau besaunyo"

stesen KTM Gua Musang


Penghujung perjalanan meninggalkan jajahan Gua Musang
Sempat bersama di Chiku 3
semoga kita dapat bertemu lagi


0 Comments:

Post a Comment